خانم ها کدوم روش ختنه از همه بهتره؟

۵ پاسخ

پسر منم ختنه بود و راضیم فقد یکی دو روز اول یکم گریه داشت. چندان مراقبتیم نداره ک، فقد پماد ک باید مرتب بزنین، همین

من حلقه کردم یطور میگن مراقبت بابا یه پماد دیگ میمالی به این میگید مراقبت

حلقه ك خوب خيلي مراقبت ميخاد بچه منم خيلي اذيت شده

بخیه زودتر خوب میشه
پسر اولم حلقه بود طول کشید تا خوب بشه
این یکی بخیه بود زود خوب شد

بخیه بهتره

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی