۴ پاسخ

حلقه ختنه کردم امروز شش روزه حلقش داره میفته چندتا جیش اول گریه کرد

من لیزری ختنه کردم سه ماهگی دو سه تا جیش اول فقط پسرم بد گریه کرد همش باید چربش میکردم

‌من سنتی ختنه کردم .خوب بود .یک شب بیشتر درد نداشت

بگید منم میخوام ختنه کنم

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی