عریزان ۱۱ هفته و ۴روز برای سونو NT مناسبه؟

۸ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم

تایم پریودت با سونوت زیاد اختلاف داشته؟

زوده عزیزم از۱۲هفته تا۱۳هفته و۶روزفکرکنم بایدانجام داد

منم همین موقع دادم

واسه منم سواله آخه سونوهای قبلی ام با گهواره ۵تا۷ روز اختلاف دارن شنبه میشم ۱۲ هفته البته میگن انتی هم معمولا ی اختلافی داره پاک گیج شدم

اره خوبه عزیزم منم ۱۱هفته و ۴روز رفتم

منم همین موقع دکترم گفت برو

۱۲ هفته و ۴ روز بهتره ولی ای ۱۱ هفته و ۶ رور میگیرن. جایی که من زنگ زدم اینو گفت
گفت از ۱۱ هفته و ۶ روز تا ۱۳ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیک👶🏻🩵🍼 مامان نیک👶🏻🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری