من یازده هفته کامل رفتم پشیمونم چون استخوان بینی و نتونس ببینه
از هفته 12برو
سلام شماره سنو درمانگاه امام محمد باقر ابوطالب دارین برام بفرستین یا کسی رفته خوبه بوده یانه
نرو مثل من میگن کوچیکه برو هفته بعد بیا ۱۲ هفته به بعد برو با خیال راحت
سلام 12 هفته خیلی بهتره ولی از 11 هفته میشه رفت
من دقیق همین تایم رفتم همه چی اوکی بود فقط برا تعیین جنسیت زوده
اگر جنین ریز باشه کمه
بذار ۱۲هفته و ۳روز برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.