سلام مامانا ۱۱ هفته ۳ روز برای سونو NT خوبه؟ زود نیس؟

۶ پاسخ

من یازده هفته کامل رفتم پشیمونم چون استخوان بینی و نتونس ببینه
از هفته 12برو

سلام شماره سنو درمانگاه امام محمد باقر ابوطالب دارین برام بفرستین یا کسی رفته خوبه بوده یانه

نرو مثل من میگن کوچیکه برو هفته بعد بیا ۱۲ هفته به بعد برو با خیال راحت

سلام 12 هفته خیلی بهتره ولی از 11 هفته میشه رفت

من دقیق همین تایم رفتم همه چی اوکی بود فقط برا تعیین جنسیت زوده

اگر جنین ریز باشه کمه
بذار ۱۲هفته و ۳روز برو

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری