مامانا یازده هفته و پنج روز خوبه برم سونو NT ؟

۹ پاسخ

آره عزیزم خوبه
من ۱۱ هفته و ۴ روز ان تی دادم

بزار ۱۲هفته پربشه

بله منم 5 روز دیگه همین تاریخ دارمبرم آنتی

برا بعضی ها زود مشخص میده برا بعضی ها دیر بخاطر همین12 هفته به بعد برو

نه باید ۱۲ هفته بشی مثلا ۱۲ هفته و یک روز. دو روز

اره من این تاریخ رفتم نشون داد

۱۲ هفته بهتره

بذار ۱۲ هفته باشه تا شنبه برو

خوبه

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری