خانما یازده هفته و پنج روز میخوام برمNT خوبه؟

۵ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۲ روز رفتم ان تی زد ۱۲ هفته

ارهههه

بهترین زمانش ۱۲ هفته و ۲ روزه

اره عزیزم

مگع نباید ۱۲ هفتع و چند روز باشع

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پریاوتودلی🤰🏻 مامان پریاوتودلی🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری