خانوما یازده هفته و پنج روز جنسیت مشخص میشه؟؟؟

۵ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم انومالی هم رفتم همون بود مه گفته بود

من 12هفته و 2روز یه سنو خواستم دکترم نوشت فقط واسه تعیین جنسیتش رفتم چون عجله داشتیم😂کامل و صد درصدی گفت دخمله و اینکه مونده ب دکتر سونو گرافی

نه 13هفته برو

نه خیلی زوده،13هفتگی به بعد

نه .هنوز انتی هم اگه واضح باشه میگن .صد در صدی انومالی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری
مامان امید مامان امید هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری