مامانا سنو انومالی رو باید معمولا چ زمانی گرفت

۸ پاسخ

شما ازمایش غربالگری دوم هم انجام دادین؟

الان بری خیلی بهتره تا ۲۱ هفته انجام میشه

من پزشکم میگفت 18 هفته 5، 6 روز خیلی زمان مناسبی هست برای انجامش. چون جنین سایزش مناسبه برای چک کردن طول استخوانها و باقی موارد. حالا چند روز این ور و اون ور دیگه فکر نکنم مشکلی باشه

دکتر برا من دقیق ۱۸هفته نوشت

دکتر برا من ۱۹هفته نوشته

من ۱۷ هفته ۶ روز رفتم

۱۸ هفته سه روز من رفتم بهترین تایمع

18 هفته بهترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری