وای بچه ها من نوبت سنو انومالی دارم چ چیزای باید بپرسم ؟؟؟

۵ پاسخ

هچ آبمیوه بخور فقد

هیچی فقط جنسیت چیه

فقط چیزای شیرین زیاد بخور که تکون بخوره

ابیموه انبه بخور عزیزم که نی نی تکون بخوره برو ببین عشق کن

هیچی خودش همه چیو تو سونو مینویسه

سوال های مرتبط

مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد