۱۱ پاسخ

۴ مغز بهتره

چهارمغز بهتره عزیزم
مخصوصا ماه اخر

گرمیش زیاده بچه زردی میگیره بادام بهتره وزن گیریشم عالیه

من مغزیجات بدم میاد بخورم.
چهار مغز پودر کردم. تواسیاب.
یک قاشق روزی با شیر یک ذره کوچولو ته استکان میشه. رقیق میکنم.یکم عسلم میریزم.همه رو باهم قورت میدم😂.مقدارش همه باهم خیلی کم میشه.یه ته استکان میشه.مهم اینه فقط بره تو معدم.زجرم کمتر میکشم

ففط زیاده روی نکن
روزی یه کاسه ماست خوری کافیه.

ممنونم عزیزانننن

من سه مغز گرفتم😁😁 شوخی میکنم چهار مغز بگیر قطعا

چهار مغز بهتره

روزی ی مشت خوبه
برای وزن گیری نی نی خیلی خوبه

بنظرم چهار مغز قوتو بخور هم خیلی تقویته هم‌ ی قاشق معادل کلی چهار مغزه

چهار مغز بهتره

سوال های مرتبط

مامان آناهیتا💐هیلدا مامان آناهیتا💐هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد