مامانا علائم سرماخوردکی نوزاد چیه؟

۳ پاسخ

تب آبریزش. اسهال استفراغ در صورت شدید بودن سرما خوردگی. سرفه. خس خس سینه.

من ازکجابدونم بدنش درد میکنه

اویزش بینی،بدن درد،مدفوع سبز،گریه های الکی از درد و کوفتگی

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی
مامان پسرسوم مامان پسرسوم ۷ ماهگی