۴ پاسخ

بستگی داره چقدر باشه
من خواهر شوهرم خیلی کبدش چرب بود هم خارش زیاد داشت هم آخرا زایمان زودرس گرفت البته این خیلی دیر فهمید و کلا پیگیر نبود
غذایی خیلی رعایت کن ایشالا که مشکلی پیش نمیاد

نباید بذاری بره بالا وگرنه مشکل داره . دارو میده دکتر یا میگه رژیمتو رعایت کنی
آسپرین هم میدن بعضی پزشکا

نه خیلی گرید بالا نباشه مشکلی نیس
کاسنی فکر کنم مجازه تو بارداری، واسه کبدچرب خیلی خوبه. تازه ماه های آخر بخوری بچه ات زردی نمیگیره یا خیلی کم میگیره.
سکنجبینم خیلی خوبه. شربت درمانیه

برای من چربه گفت نباید روغنی زیاد بخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری