مامانایی که آنوکساپارین میزنین اگه یکی دوروز نزنیم مشکلی پیش میاد؟؟؟؟

۲ پاسخ

عزیزم اصلا قطع نکن اصلا مرتب سر وقت بزن لطفا.

بله خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری