خانوم ها الان طول سرویکال مهم یانه

۶ پاسخ

ديگه مهم نيس چون خود ب خود داره كوتاه ميشه فقط زياد فعاليت نكن دهانه رحم بسته بمونه

میگن از ۳۰ب بعد مهم نیس

نه ديگه مهم نيس تو هفته ى ما

اره هنوز مهمه تو این هفته ها هم

نه دیگه چند هفته دیگه میری برا زایمان انشالله نهایت شیاف و اینا باید بذاری

بله خیلی چنده برای شما

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری