۳ پاسخ

۱۰توممن

پاپ برا من بهار ۶۰۰در اومد با ویزیت دکتر

ابرا من باسونو و ازمایش اینا 5البته ک بیمه داشتم برا سونو بقیه چیزا وگرنه بیشتر میشد من پاپ ندادم

سوال های مرتبط

مامان دِلماه 😍 مامان دِلماه 😍 ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی