خوردن زیاد خیار ضرر ندارع که من عاشقشمممممم

۹ پاسخ

خیاز طبعش سرده در حالت عادی هم خوردن بیش از حد خیار باعث سردی میشه کم بخور

سلام گل خوبی میگم من امروز بیدار شدم کلا سرگیجه حالت تهوع سینه دردم از دیروز رفته ولی دوتا پهلوم یه کم تیر میکشه شما تو هفته من اینجوری بودین آیا نیاز هست برم دکتر یا طبیعیه خیلی نگرانم🥲

خیار باعث زیاد شدن ملانین پوست جنین میشه هفته ای دوتا کافیه.البته اگه اعتقاد داری چون این رو دکتر تغذیه به من گفت

سلام من الان بیدارشدم رفتم جیش اومدم گهواره
ب جمع خیارخورا اضافه شدم حالاباید برم خیار بخورم اخه چرا گفتی😆

چرا گفتی اخه 🥹🤤
من خیار الان از کجا بیارم
منم خیلی دوست دارم
نوش جونت

وای منم عاشقشم الان دلم خواست😂

😂🙋🏻‍♀️ مخصوصا شبا موقع خواب

نوش جونت
جز نفخ مشکلی نداره
تازه از یبوست هم جلوگیری میکنه

ن نداره فقط طبعش سرده ممکنه پا درد بگیری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی