۲ پاسخ

مرحله اول که میری اول ادرار بعدخون میگیرن بعد شربت میدن یه ساعت بعد دوباره خون میگیرن دوباره یک ساعت بعدش خون میشه سه مرحله خون یه مرحله شربت سخت نیست فقط باید ۱۰ ساعت ناشتا باشی

آزمایش دیابت هفته ی ۲۴ به بعد باید بدی فک کنم تو ۳ مرحله میگیرن ناشتا یم ساعت بعد صبحونه یکی هم ۲ ساعت بعدش میگیرن

سوال های مرتبط

مامان یارا🤍🧸🫀❤️ مامان یارا🤍🧸🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵کیان🩵 مامان 🩵کیان🩵 ۱ ماهگی