کی برم من سونوگرافی پس

۶ پاسخ

‌من دوسه روز پیش رفتم

شما هیچ سونو نرفتین آخه من هیچ سونو نرفتم

یه هفته دیگه برو
منم دوهفته دیگه باید برم واسه قلب بچم

۸ هفته

من هشت هفته رفتم

هفته هشتم بری قلب تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیرسا مامان هیرسا ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ودوم بارداری