سلام بچه ها من 6هفته 6روز کی برم سونوگرافی

۶ پاسخ

منم امروز رفتم ۶ هفته و دو روزمه

الانم بری اوکی ولس 8 هفته برو خیالت راحتتر

دکتر من گفت هفت هفته تمموم شد بهتره بررای ضربان قلب . من هفت هفته و چهار روز. میرم

فک کنم تا ۸ هفته صبر کنی بهتره ولی من ۵ هفته و ۶ روز رفتم

منم همین بودم امروز رفتم

فردا برو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ویهان من 🐣 مامان ویهان من 🐣 ۲ ماهگی
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری