۲۳ پاسخ

نه‌بابا تشکیل میشه کی گفته نمیشه من سر پسرم ۶هفته ۴روز بودم تشکیل شده بود اما اینو خودم دیر رفتم۷هفته و‌۶روزم بود رفتم هفته ام بالا باشه

منم 6 هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود بستگی به زمان لقاح داره

من 6هفته ام تشکیل نشده بود گفت دوهفته دیگه بعدعید بیا

من 5هفته و 5روز رفتم ضربان داشت

ولی عید نداریما ماها😂بجاش نی نی داریم

مبااارکه عشقم 😚😍😍😍

من ۶هفته و یروز رفتم هنوز تشکیل نشده بود این پیامارو دیدم کلا استرسی شدم

برای منم دعاکن دوهفته دیگه بایدبرم لکه بینی دارم🥲🥲🥲

مبارکت باشه گلم.برای منم دعا کن اومدم سونوالان

مبارک باشه آخرین پریودیتون کی بوده؟

من سر دخترم ۶هفته تشکیل شده بود....اینکه میگن دیرتر برید بخاطر اینه ک استرس نگیری

۶هفته تشکیل میشه ولی میگن دیرتر برین که استرس نگیرین

منم ۶ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود ! 🥰

مبارکه 🤩🤩

برامن ۵هفته و ۲ روز قلبش میزد

لقاح زود انجام شده ربطی به هفته نداره

پسرمنم ۶هفته و۲روز قلب داشت

من نینی من شیش هفته سروز قلبش تشکیل شده

چرا نمیشه از ۵ هفته میشه ۶ هفته ۶ روز دیگه هفت تمام صدرصد تشکیل میشه منم سر پسر هفت رفتم

خداروشکرررررر ماشالله مبارکه

عزیزم نینی گلی پسر هست بنظرم

مبارکه عزیزم

خوب خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا👶🍓 مامان آریا👶🍓 هفته دهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری