6هفته میشه سونو داد؟تشکیل قلب

۱۵ پاسخ

من هفت هفته و چار روز رفتم خداروشکر قلب جوجه هام تشکیل شده بود😍❤

معمولا میگن هفت هفته پر شدی برو چون گاهی نطفه دیر تشکیل میشه سن سونو با سن بارداریت ممکنه متفاوت باشه
یکم دیگه صبر کن که مجبور نشی دوباره بری سونو

اره من تو شش هفته رفتم عزیزم

من ۶ هفته۵ روز دادم قلبش تشیکل شده بود شکر خدا

من شش هفته و پنج روز شنیدم

آره عزیزم من شش هفته و سه روزم بود که سونو دادم

من 6 هفته و سه روز رفتم شنیدم،ولی یکم دیگه صبر کن

زوده

اره میشه

انشالله سالم و سلامت بغلش کنی ♥️✨️

عزیزم برای تشکیل قلب چی مصرف میکنی؟

ولی تا 8هفته صبر کن

برا من 6 هفته تشکیل شد ولی زوده نرو استرس میگیری اگه بگن تشکیل نشده

نه وایسا ۹هفتگیت یا ده هفتگیت برو

ارع من 6هفته 4 روزم بود قلبشم شنیدم

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گوجه سبز ☘️ مامان گوجه سبز ☘️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا👶🍓 مامان آریا👶🍓 هفته دهم بارداری