خانما 6هفته و 6روز برم سونو تشکیل قلب خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

بنظرم ۸ هفته برو الان زوده ممکنه ضربان حس نکنن بگن هفته دیگ بیا استرس میگیری

اره خوبه

عزیزم بمون هشت هفته برو یوقت قلبش یا ضربانش دیده نمیشه اونوقت کلی استرس میگیری من دقیقا شیش هفته و شیش روز رفتم دیده نشد دو هفته بعدش رفتم تو این دو هفته مردم و زنده شدم

سلام عزیزم میگم چقدر از موعدت گذشت بتا یا تست دادی میشع راهنماییم کنید ؟

نه عزیزم نرو من زود رفتم گفتن جنین و ضربان قلب مشخص نیست
حالا گذاشتم هفته دیگه برم

واقعا۶ هفته قطعی نشون میده؟

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان آریا👶🍓 مامان آریا👶🍓 هفته دهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری