بنظرم ۸ هفته برو الان زوده ممکنه ضربان حس نکنن بگن هفته دیگ بیا استرس میگیری
اره خوبه
عزیزم بمون هشت هفته برو یوقت قلبش یا ضربانش دیده نمیشه اونوقت کلی استرس میگیری من دقیقا شیش هفته و شیش روز رفتم دیده نشد دو هفته بعدش رفتم تو این دو هفته مردم و زنده شدم
سلام عزیزم میگم چقدر از موعدت گذشت بتا یا تست دادی میشع راهنماییم کنید ؟
نه عزیزم نرو من زود رفتم گفتن جنین و ضربان قلب مشخص نیست
حالا گذاشتم هفته دیگه برم
واقعا۶ هفته قطعی نشون میده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.