سلام خانوما این روزا کسی سونو nt رفته

۴ پاسخ

اول سونو میری بعد ازمایش میدی

اول آزمایش خون میگیرن بعدش سونو گرافی میکنن که برای بعضیا جنسیت بچه هم احتمالی میگن

بله من

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته هفدهم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری