۲۴ پاسخ

سزارین عالیه واقعا

عزیز دلم ب سلامتی من ک کابوس شده برام نی نی اولمه شبا انقد فکر میکنم ب عمل استرس میگیرم

عزیزم کلا چقدهزینش شد؟

وایی واقعان😍مرسی که گفتی بهمون منم کمی ترس دارم
قدم نو رسیده مبارککککککک
چی برای وزن گیری جنین میخوردی عرزیم ؟
راستی عکسشو بزار برامون دیگه 🥺😍

پمپ درد گرفتی؟ اگه نگرفتی روز اولت دردت زیاده موقع راه رفتن مخصوصا . روزای بعدی هم یگم درد خواهی داشت ولی با شیاف اوکیه. مبارک باشه نامدار باشه انشالله. سزارین واقعا بهتر از طبیعیه. خیلی دردناکه طبیعی

مبارکه گلم..خداروشکر

خداحفظش کنه عزیزم.مرسی ک تجربتو گفتی دلگرم شدم منم واقعا میترسم 🥺

دیدی بچتو ببینم چطوره 🥺😍👼🏼

مبارکه عزیزم😍😍😍
من درد داشتم چون پمپ درد نداشتم و به خاطر شقاق و بواسیرم نمیتونستم شیاف بزارم ولی باز خیلی راضی بودم و اگر برگردم به عقب باز سزارین رو انتخاب میکنم

بسلامتی مبارکت باشه عزیزم قدمش پرخیر و برکت برای زندگیتون

ای جانم بسلامتی عزیزم مبارک باشه
ماشاالله به گل پسر

برات سرم نزدن ؟اکسی توسین که رحم رو جمع میکنه و از خونریزی جلوگیری میکنه ؟

عزیزم مبارکه قدمش خیر باشه
زمان بلند شدن اذیت نبودی؟سردرد و این علائمو نداشتی؟

قدمش پر از خیر و برکت مهربون.
سوند قبل از بی حسی زدن یا بعدش من ازش میترسم

مبارکه ان شاالله
ان شاالله قدمش پر از خیر و برکت و سلامتی باشه این گل پسر توپولی

دقیقا منم همین نظر رو دارم برعکس تصورم اصلا متوجه درد سوندی که یه ذره شدم درد سوزن بی حسی رو اصلا نفهمیدم و بعد بی حسی هم اومدم بخش از بس تو سرم آمپول میزذن که هیچی متوجه نشدم و دکترم شیاف داد برا خونه که اصلا درد نداشتم استفاده کنم و ایشالا همه بسلامتی بغل بگیرن نی نی هاشون رو

ایجااام پسر تپلیه😍🥰

مبارکت باشه عزیزم

مبارکه عزیزم 😍

ماشالاه پسر تپلی🥹❤️

مبارکه عزیزم پاقدمش پر از خیر و برکت باشه

سوزن اصلا درد نداشت؟؟

مبارکه خیرشو ببینی❤️
الهی شکر

عزیزمممم مبارکه
مرسی تجربت و گفتی

سوال های مرتبط