سلام دوستان
جواب ازمایش انومالی چن روزه میاد؟؟

۵ پاسخ

ازمایشش ی هفته

اگهه سونو انومالی خوب باشه بازم باید ازمایششوبری؟

پناه برخدا ایشالا بچم سالم باشه بگو دیرتربیاد اخه ازمایش اولو یکم بالا زده بوداسترس دارم و دورازجون نامه سقط قانونی ۱۹ هفته ب بعد دیگه نمیدن

غربالگری سه ماه دوم منظورت هست

یک هفته طول کشید

سوال های مرتبط

مامان ِ جوجو مامان ِ جوجو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد کیان مامان محمد کیان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق👶 مامان فندق👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری