خانما انار و چجوربه بچهاتون میدید

۵ پاسخ

بچه من ۳ سالشه
دونه میکنم‌میزارم جلوش با قاشق میخوزه

با پستونک میوه خوری بهش بده

ابشو میگیرم میدم دونه هاش یبوستش میکن

آبشو بده عزیزم یسری پستونکا هستن برای میوه داخل اون دونه‌هارو بریز بده دستش همینطوری نده بهش خدایی نکرده یبوست میگیره🎀

ابش رو میگیرم میدم بهش گاهی هم دوست داره دونه دونه بدم

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاشاهان👶👑 مامان آقاشاهان👶👑 ۶ ماهگی
مامان آیهان و دخملی🩷 مامان آیهان و دخملی🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد