خانومای عزیز علائم رفلاکس چیه ؟

۵ پاسخ

دختر من زیاد استفراغ می‌کنه غذا کم میخوره شربت قطره دادنی بالا میاره بینی چششو میماله شبم هی وول میخوره

رفلاکس پنهان:بی خوابی. حالت تهوه. توی خواب زیاد ول خوردن .شکمشون رو قوس دادن. بیقراری .شیر نمیخورن

پسر من رفلاکس پنهان داره اینه علائم
موقع شیر خوردن خودش و عقب میکشه آب دهانش زیاد میریزه و دستش و زیاد میخوره و اشتهاش هم کم شده

خس خس سینه.شیرنخوردن.موقع خواب سرشونو خیلی عقب میدن.شیریاغذا بالا اوردن
حالت آدامس جویدن

خس خس سینه. استفراغ بالا میره یا قورت میده .بی قراری .

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان مهدیار کوچولوم مامان مهدیار کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان نفس خانوم مامان نفس خانوم ۱۱ ماهگی