علایم رفلاکس کودک چیه

۲ پاسخ

بالا اوردن
نداشتن خواب عمیق
سخت شیر خوردن

همیشه بالاآوردن نیس خواب نصفه نیمه خواب سبک آی مت قلبم درد می‌کنه انقد نمیزاره بخوابیم ولی دختر من اصلا بالا نمیاره فقط آبریزش دهن داره و بی خوابی و کم وزنی

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی
مامان آراد💎اَبرا مامان آراد💎اَبرا ۱۴ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان مهدیار و ملکا❤️ مامان مهدیار و ملکا❤️ هفته بیست‌وششم بارداری