خانم ها اسم دختراتون چی میخاین بزارید؟

۳۲ پاسخ

لیانا بزرگه اینم ایشالا دلانا

جانا💕

آنا خانوم🥹🩷

نیلما

شاید تابان بذاریم گل دختر‌و🥰

الین💗

پناه خانم

گندم..

نیلا😊

من اگه دختر دار میشدم اسمشو میزاشتم نیهان

ماهلین

اسم دختر بزرگم مبینا اینم آوینا تقریبا هم قافیه هستن😅🤭

رقیه

لارا

من اگه دختردار میشدم اسمش قرار بود بشه ماهسو

فردوس

به احتمال زیاد اِلا ❤️🩷

آيسِل🫀🪬

نورا❤️❤️

رز🩷🩷🩷

مهلا🥰

دلارا🩷

سلن🩷

همتا☺️

مانیا

منم موندم بین سانلی و سایلی

هانا💗

هستی به انتخاب باباش
چون سلیطه خانم که هووی منه زندگی باباشه 🥲😐

دلژین 😍

اسامی اهل بیت اولویتمه تأثیر مثبت می‌زاره رو بچه
مثل فاطمه ، زهرا ، معصومه ، مطهره ، زینب ، ریحانه
حالا هنوز انتخاب نکردم

رستا اسم بچه اولمم رها

اَبرآ میزارم

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💖الین💖 مامان 💖الین💖 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی