۳ پاسخ

عزیزم شما بیمارستان میلاد زایمان کردید؟ راضی بودید؟ دکترتون کی بود؟

من پسرمو میلاد ختنه کردم به روش حلقه ای
روز اول درد داشت ولی بعدش خوب شد
چسبندگی اینا هم نگرفت عالی بود

اتفاقا منم می‌خوام ختنه کنم میگن میلاد انجام میده فقط باید نوبت بگیری

سوال های مرتبط

مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی