خانوما من بچمو باز میکنم جیش میکنه.
دختره طبیعیه؟ 😁

۳ پاسخ

من تا مشورمش باید زودی مای بی بیش کنم وگرنه جیش میکنه 😂😂😂😂

ماه اول تقریبا اونطوری بعدش درست میشه

آره عزیزم بهش باد میخوره جیشش میگیره

سوال های مرتبط