سلام خوب هستین،من روز ۳۰ام انتقال هستم دیشب مهمون اومد مجبور شدم کار کنم،شبذموقع خوابیدن رحمم درد میکردو تیر میکشید صبح که پاشدم ازم لخته ی قهوه ای اومد چی میشه الان؟؟شما خوب شدین
بله
نشانه لانه گیزینیه
فقط اگه روشن شد برو دکتر حتما و البته استرس نداشته باش اصلا چون خودم گذروندم میگم
من خودمم ۶-۷ بودم که لک دیدم پرسیدم گفتن لانه گزینیه شیاف پروزسترون بذار
ولی بازم رفتم پیش دکترم سونو کرد تا دید قلب داره هم خیال خودش راحت شد هم من
تو انتقال جنین خیلی بیشتر بارداری طبیعی باید استراحت و رعایت کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.