مامان هایی که پسر داشتین علائم هاتون چیا بود؟

۵ پاسخ

عزیزم انتی چیشد؟

بالا میاوردم شدید سردرد شدید هوس شوری وترشی
صورتم صاف بود جوش نمیزد مهربان شده بودم🤣

حالت تهوع استفراغ شدید سردرد شوری ترشی

حالت تهوع شددددید.عاشق شوری . ریزش مو شدید

عاشق لواشک بودم.و حالت تهوع نداشتم اصلا.فقط صبح

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری