خانما چه علائم هایی برا بچه هاتون داشتین ؟

۲ پاسخ

من برای بچه اول هیچ علائمی نداشتم ولی این کاملا برعکس همیشه حالم بده

هیچی خداروشکر تا الان فقط زیر شکم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری