سلام.واکسن ۱۸ ب دوپا میزن یا ی دست و ی پا؟

۵ پاسخ

بگو رو دستاش بزنه

من دو تاش ب خواست خودم زد رو دست دیگه مشکل راه رفتن نداشت راحت بود براش دستو میتونه تکون نده دردش بیاد ولی پا نه بچه بیقرار میشه تحمل نداره بیشتر اذیت میکنه

پسر منو رو دو تا دستاش زد

ی دست ی پا

ی دست و‌پا

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان هامین🥹❤️ مامان هامین🥹❤️ ۲ سالگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی