۷ پاسخ

من‌هی نرفتم 😂

گوشیتو بذار کنار حالت تهوع نگیری تا یک ساعت اول امکان بالا اوردنت زیاده

باید زودتر می‌رفتی عزیزم تا ۱۲ خیلی گشنه میشی 😑😑

من از ۷ اومدم چهار مرحله ای بوده دوتا محلول خوردم مردم و زنده شدم

منم ازمایشگاه هستم تا ۱۱ دیگه اخریشه اگه خدا بخاد

من هنوز ندادمش😞

من هنوز ندادم😕

سوال های مرتبط

مامان نویان 🍼🤱 مامان نویان 🍼🤱 هفته چهلم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ملیکا مامان ملیکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان فندق ها🩵🩷 مامان فندق ها🩵🩷 ۶ ماهگی