سلام از صبح و آزمایش قند 🥴🫄🫄❤️

تصویر
۱۱ پاسخ

چرا دوتا من یکی خوردم

اه چ ازمایش بدیه ۳ ساعت اخه🤦‍♀️

من ۲۴ هفته ازمایش دادم

وای خیلی خوشمزه هست

چرا دوتا؟

بنظرم اوکی بود طعمش

چرا دوتا
من یکی فقط خوردم

چندساعت طول میکشه بعد چیه این ازمایش سخته که همه میگن؟؟؟؟؟

چرا دوتا دادن
به من یه بطری داده بودن

به سلامتی عزیزم چرا دوتا ؟

یا خدا یادشم دلهره میاره🤮

سوال های مرتبط

مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نمکدون ها مامان نمکدون ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری