چرا دوتا من یکی خوردم
اه چ ازمایش بدیه ۳ ساعت اخه🤦♀️
من ۲۴ هفته ازمایش دادم
وای خیلی خوشمزه هست
چرا دوتا؟
بنظرم اوکی بود طعمش
چرا دوتا
من یکی فقط خوردم
چندساعت طول میکشه بعد چیه این ازمایش سخته که همه میگن؟؟؟؟؟
چرا دوتا دادن
به من یه بطری داده بودن
به سلامتی عزیزم چرا دوتا ؟
یا خدا یادشم دلهره میاره🤮
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.