۱ پاسخ

من خودم با آنژیوکت گوشمو سوراخ کردم، مامانم اولین بار برده بود با دستگاه گوشمو سوراخ کردن همش عفونت میکرد و بسته میشد، یه مدت پماد چشمی زدم بعد دیگه گذاشتم بسته بشه و همش تمیز میکردم جاشو آخر بعد چند سال خودم یه پماد زایلاپی گرفتم ۲۸ هزار تومن ، یه پد الکلی و یه آنژیوکت، قشنگ پد کشیدم خشک ک شد پماد و زدم بعدش بازم یه پد دیگه کشیدم جلو آینه خودم گوشمو سوراخ کردم، گوشوارمم ضدعفونی کرده بودم انداختم داخلش اصلا هیچیییی نفهمیدم هیچیییی

سوال های مرتبط