۴ پاسخ

من سدیم کلراید میزنم خیلی خوبه

بلههههه

واسه چی خوبه خخخ

بله بله خیییلیییی، آب رو آتیشه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۳ سالگی