۱۴ پاسخ

۷ ماهگی من بسرعت گذشت امان از ۸ ماهگی انگار هر روزش دوسال طول میکشه

اره خیلی دیر میگذره من فقط هی منتطرم این دو ماه تموم بشه

۷ماهگی دور میگذره

برای من این ۶ماهگی انگار ۶سال داره میگذره

واسه من این هفته زود گذشت

وایی هرروزش یه سال طول میکشه👀

ماه هفت دیر میگذره ولی هشت خوبه و میگن نه هم دیر گذره

دقیقا از منم سه ماهه اخر سخت میگذره

اره اولاش خوب بود این اخرا دیر میگذره🥲

تا ۳۰ هفته باید صبر کنیم ۷ تموم شع؟☹️

کلاماه بارداری بغیرازاون ماهی که ۱ماهش ردشده ادم می فهمه بارداره دیرمیگذره،خداب همه صبروسلامتی بده،بچه هامونوصحیح وسالم بغل کنیم

من 🥺🥺🥺

واسه من شیش خیلی دیر میگذرععععع دیوونه شدم هر روزش ده سال میگذره

آره منم اینجوریم اصلا نمی‌گذره

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Aren مامان Aren هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی