چرا هفته ها دیرمیگذره 🥺

۷ پاسخ

چون دوست داری بره

به هفته من برسی اصلا نمیگذره😫

خودتو سرگرم کن بخوای بشماری تموم نمیشه😅

ماه ششم خداروشکر خیلی زود میگذره

چون منتظری

ماه هفتم که اصلانمیگذره

چون حساب میکنی

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی