۷ پاسخ

طبیعی عزیزم انجیر خشک رو بنداز تو آب داغ بزار کمی بگذره بخور شربت هم می تونی بخوری

لاکسی ژل بخور با یک لیوان پر اب ۰ناستا دو لیوان اب ولرم بخور نیم ساعت بعد صبحونه بخور

من سر دخترم نداشتم ۰سر این بارداریم از اول یبوستم 😔

عادیه میگذره
تمام تنظیمات بدنمون بهم میخوره🤣🤣

بخاطرقزص اهن هست

نه ندارم

ارع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری