ببخشید ی سوال دیگه خوردن سوسیس که مشکلی نداره

۷ پاسخ

عزیزم ۱۰۰ مشکل داره مگه خونگی باشه

ضرر داره گلم

نه نخور درحد رفع هوس عیب نداره ولی همیشه نخور

ترجیحا توی سه ماه اول نخوری بهتره ولی اگه هوس کردی بخور لذتشو ببر

خوردن سوسیس به علت اینکه نیتریت داره در حالت عادی هم مشکل داره، حتی الامکان سعی کنین صنعتی نخورین

نخوری بهتره ولی یه کوچولو در حد رفع هوس اوکیه

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی