۱۱ پاسخ

والا من نمیدونستم چی حتا اسمش روهم نشنیده بودم زدم گوگل همون اول نوشت تنباکوی که جان زنان بلوچستان راتهدیدمیکندبعدشماکه بارداری میگی ضررداره یانه

اره ضرر داره🤨

من چی بگی رو دخترم ار قلیون بدم میومد اما این پسر نمیتونم ولش کن ۲۴ ساعت میکشیدم حالا شبی یکبار حالا گفتم ولش کنم

عزیزم گوراکو خیلی گرمی و باعث سقط جنین میشه مادرم همیشه موقع که پریود نمیشد می‌کشید و خیلی حساسیت ایجاد میکنه و اصلا ارزش کشیدن نداره

تنباکو که قطع خوب نیست عزیزم
انگار داری سیگار میکشی

قلیون... تماک گوراکو🤣🤣🤣

ای خداااا😂😂😂😂😂😂

شنیدم میگن تنباکو محلیه
آره ب شدت ضرر داره

اگه میدونستم چیه میگفتم داره یا نه 😂🤭

فک کنم اره

پس وایسا اونایی ک میدونن جواب بدن بهت😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه روزهای ابتدایی تولد