کیا تو سه ماه اول رابطه داشتن؟؟؟

۱۴ پاسخ

من نداشتم ریسکع

من داشتم یک بار کمردرد خراب شدم

دکتر من تاکید کرد که نداشته باشم فعلا.. منم تا الان که نداشتم .. اما نمیدونم شاید چون بارداری من پرخطره اینو بهم گفته

من داشتم ولی به خونریزی افتادم
سه ماه اول رابطه نداشته باش. برای سلامتی بچت

پزشک در صورتی میگ نه انجام ندین که بچه در خطر باش من از روز اول تاالان داشتم و دکترم میگ داشت باش مشگلی نیست حتی یکبارم لکه بینی ندیدم یا اتفاقی نیفتاد

جنین از آب منی پدر تغذیه میکن چطور ممکن برای جنین خطرناک باشه؟؟

دکتر گفت ممنوعه تاکید هم‌کرد

من نداشتم و ندارم فعلا

من یک بار رابطه داشتم کمر درد شدید گرفتم ب نظر من رابطه نداشته باش

آخه دکتر میگه نباید داشته باشی

رابطه داشته باش ولی اروم و ملایم

سه ماهم داره تموم میشه یکبار هم نداشتم

چرا؟

منظورت چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی