من شکمم درد می‌کنه و حنین هم تکون میخوره عادیه ؟؟؟

۷ پاسخ

جنین که از الان تکون نمیخوره شاید نفخ داری یا یبوست داری اگه خیلی درد داری برو دکتر

انقباضات رحمی هست منم دارم

جنین تکون میخوره؟🤣🤣🤣🤣

ن گلم جنین الان ایقد کووچکه ک داخل لگن
اونی میگی نفخ و خونرسانی ب رحمه

اون جنین نی عزیزم باد معدس

عزیزم برای متوجه شدن حرکت جننین الان خیلی زوده داره ولی ما متوجه نمیشم درد شکمت اگر زیاده حتما برو دکتر

ازکجامیفهمی جنین تکون میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️🐣هيرمان مامان ❤️🐣هيرمان ۱ ماهگی
مامان فسقلیام ❤️❤️ مامان فسقلیام ❤️❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد