تب چقدر باشه باید استامنیفن بخورم

۹ پاسخ

تب داری بهترین کار اینه که بری دکتر سرم تب بور مینویسه برات تب خیلی برای بچه ضرر داره

ممنونم

استامینوفن 325 ساده مجازید میتونید بخورید

تو هر ۸ساعت بخور که تبت بالا نره چون تب مادر برای جنین خطرناکه نباید بذاری تب کنی

بالای ۳۷و نیم

استامینوفن ساده ۵۰۰ هر ۸ ساعت میشه خورد یا شیافشو استفاده کن

یکمم سرکه طبیعی بمال کف پا،پشت گوش،پشت لب و پیشونی

پیاز حلقه کن بذار کف پات،نیم ساعت نشده تبت میاد پایین

فعلا پارچه نم دار رو سر و گردنم گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی