مامانا دنده درد طبیعیه؟

۷ پاسخ

اره منم دنده هام خیلی درد میگیره زیاد ک میشینم

بله منم گاهی دارم

من دنده های پشتم سمت راست وااای یجوری درد میگیره جیغم در میاد

منم خیلی وقته دنده ها پشتم دردمیگیره مخصوصا وقتی ک خیلی میشینم کلا درازکشم

اره طبیعی هست. میتونید استامنیفون ساده بخورید

والا تو بارداری دیگه همه چی طبیعیه 🥲

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشنا🩷 مامان روشنا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری