۳ پاسخ

آره بچه من همین جور بود. بردم دکتر گفت رفلاکس داره

نه گاهی طعم شیرم دوسندارن اینطورن

منم همین مشکل دارم

سوال های مرتبط

مامان علی🌙 مامان علی🌙 ۱۶ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی