۷ پاسخ

وا بچه منم داشت هیچیش نمیشه

رفلاکس تازه از .۱۵.۲۰روزگی ب بعد تازه شناسایی میشه معمولا
نه شنبه برک دکتر دبگه

نگران نباش، خیلی از بچه ها رفلاکس دارن

عزیزم چه علائم هایی داره

رفلاکس کلا عذاب آوره من دخترم از حدود ۲۰ روزگیش داشت و هنوزم داره

ولی حالا که فهمیدی زود اقدام کن
اشکالی ندارع هرچه زودتر بهتر

من اون موقع ها با دمتر مشورت کردم گفتم نمیخوام دخترم دارو رقلاکس بخوره، گفت آسیب های جبران ناپذیری داره، زخم مری ، باریک شدنش، مشکل بلع غذا، کاهش وزن که باعث میشه رشد طبیعی و مغزی نوزاد مختل بشه، عفونت گوش و حلق، خدایی نکرده خفگی و.....

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۱ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد